6 juli - musik :)

Hejsan! Lång tid sen jag uppdaterade, IGEN. Men du får helt enkelt vänja dig, att jag har bättre saker för mig på sommarlovet :)

Ska tipsa om lite band här, som jag sitter och lyssnar på på Spotify. ( Ja, det ska vara två på:n där )


Alice in chains
Volbeat

Eeh, ja, det var tänkt att det skulle bli fler. Men då kan jag istället bjussa på videor till dem. Lyssna och njut.
Dålig kvalité på youtube. Har du Spotify, gå in där och lyssna istället.


Alice in chains - Man in the box



Volbeat - I only want to be with you




Volbeat - The garden's tale



Volbeat - Radio girl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Viktoria!



Hoppas att du har det bra och att du snart kommer och hälsa på - vi längtar efter dig



Vi har varit ute och åkt båt i kväll - härligt



Vi hörs!



Kram mormor

2009-07-07 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0