Listaa

dig:
1. hur lång är du? 170
2. vad vill du bli när du bli stor? Rik, framgångsrik, mamma ;)
3. vad pluggar du? Skolan ju...
4. har du långt hår? Nja, 3 deci drygt kanske.. det är svårt att mäta hår
5. vilken hårfärg har du? Blond, brun, smutsblont, kalla det vad du vill
6. sminkar du dig? Japp
7. har du haft sex senaste månaden? Nej
8. vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart vit :)
9. har du kysst någon idag? Nej


familjen:
1. bor dina föräldrar ihop?
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Båda
3. hur många syskon har du? 1
4. vad är det senaste du sa till din pappa? Räknas sms? Isf sa jag " jag får skjuts "
5. vilken mat lagade din pappa senast? Spagetti och nått trorja
6. hur många ställen har du bott på? Oj, typ 6 ?
7. vem i din familj stör du dig mest på? Min brorsa,, men han kan vara snäll oxå :]
8. vilken familjemedlem är snällast? Alla!
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag busar med min brorsa hela tiden :]


kompisar:
1. när var du senast med nån kompis? Idag på skolan
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? Det minns jag faktiskt inte.. Lovisa Sundh kanske?
3. har du kysst nån kompis? Tjejkompis, nej
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. vem har du varit kompis med längst? Jessica
6. vem känner dig bäst? Fråga inte mig (A)
7. längsta tid du varit osams med en kompis?  Det vet jag inte
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej. Och jag skulle inte vilja att nån sa så till mig heller, så vfr skulle jag säga det till nån annan ? Eller visst, jag skulle kunna göra det på ett snällt sätt,
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Njae,, tror inte det


kläder:
1. vad har du på dig idag? Okej, jag tar från grunden : Svart bh, vita trosor, svarta/röda sockar, blå/grå tjocksockar, svarta leggings, svart linne, grå puffig/tight(både och) tunika typ... Och en svart jättetunn kofta om jag fryser. Inte för att det hjälper så jättemkt men.. :P
2. har du bytt om idag? Nej. Eller jo, imorse, från pyjamas till kläder ;)
3. favorittröja? Svart tjocktröja från H&M, använder den nästan varje dag
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? Ooh, allt. Det beror ju liksom på kroppen :P
5. har du gett bort kläder nån gång? Japp. Senaste var ett par strumpor till mamma där det stod " Världens bästa mamma"
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja. Och har köpt fel storlek flera ggr, glömt kolla storleken (A)
7. har du handlat kläder genom internet? Nej , faktiskt inte.
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nope bara överdrivit lite.
9. fulaste plagget andra könet kan ha? Stringkallingar tööp :P
10. vad använder du för skor? Flera olika, men mest mina vita sommarskor som även får lov att fungera på vintern. Har bara haft vinterskor 3ggr i vinter.


vågar du:
1. skrika åt dina föräldrar? Oja.
2. klä dig annorlunda? Japp.
3. vara dig själv? Ja
4. visa dig i bikini/badbyxor? Yes
5. fisa inför din pojk/flickvän? Nae :]
6. pierca dig? Jajjemen
7. ge dig på utmaningar? Klart! 
8. ha sex på offentlig plats? Njej
9. vara omogen? Alltid!!!!
10. äta småkryp? Aldrig     (la ni märke till hur mkt jag varierade svaren?)


skolan:
1. vad heter din skola? Brännanskolan
2. vad heter din favoritlärare? Det finns många bra.... Dock många mindre bra också.....
3. vad är ditt favoritämne? Musik!!
4. Snyggaste läraren på skolan? Deru :}
5. har du bra betyg? Joda
6. tråkigaste ämnet? Det beror på vad man håller på med i ämnet..
7. har du skolkat mycket senaste året? Nej inget
8. hur tar du dig till skolan? Cyklar
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Inge mer, nej


random:
1. vet du vem FATO är? Nej? Eller Fat=tjock person kanske? Ingen aning
2. när tuggade du tuggummi senast?  Igår, det smakade citron
3. när var du på semester senast? Semester är det ju varje gång det är lov från skolan. Men utomlands -06
4. vilken färg är det på din tandborste? En gul, en blå
6. vad har du för påslakan just nu? Ett vitt, ett vitt med rosa saker på
7. vem såg dig naken senast? Deru :}
8. hur ofta duschar du? När håret blir smutsigt eller när jag har träning.
9. gillar du BUBBEL ROLLER? Vad är det?
10. när ska du gå och lägga dig? Ikväll :D




Ta det så seriöst du vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0