SNÖ

Vi hade lite kortare träning idag, den var bara en timma ungefär. För sen fick vi besked om att vi skulle dela ut reklam till en massa hus, låååångt bort (enligt mig). Jag var inte alls förberedd, hade inga vantar eller långcashisar eller nått, så jag frös. Dom släppte dessutom iväg mig själv, vilket inte är så smart, för jag har inget lokalsinne. Gissa om jag gick fel.... Oja..!

Patrik, snäll som han är, skjutsade mig hem. Tack. Det var tur, annars hade jag fått gå hem i det här vädret, och det är inte kul. Eller jaja, jag hade fått skjuts ändå, men jag vill bara poängtera vilket skitväder det är!
Det snöar och snöar och snöar. Hur mycket som helst! Och såhär har det hållit på sen i torsdag, och det lär inte ta slut än på ett tag. Åh vad jag längtar till sommaren...
Jag tittar ut. Och vad ser jag? SNÖ. Inget mera. Skulle nån gå förbi på gatan så skymmer den där snöhögen det..

Måste bara få avreagera mig :]

Jaja nu ska jag chilla ner med pizza. Hare gött.



Bakom den där snöhögen kan ni kanske, om ni har tur, skymta mitt hus...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min bästa Viktoria



Det låter härligt att leka i snön - tänk positivt - snart är den borta



Kram mormor

2009-02-08 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0