Sista dagen som blond...

... För jag ska till frisören ikväll, kvart i 6. Ska klippa upp och jag har jätteslitna toppar, så en del av det försvinner väl också... Hoppas bara inte allt för mkt. Och jag ska ju färga också, blir ungefär som min naturliga hårfärg, jag vet inte riktigt hur den ser ut, men mellanblont kanske..eller guld :D haha nejmen vi får väl se. Blir nog lite slingor i det med så att det inte ser så livlöst ut. Menmen, det blir spännande :D

-Och nej, inte Slingan igen ;)


Sista blondiebilden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Hoppas att det blev bra hos frissan

- jag har också klippt mig och laggt lite slingor



Vi får väl se hur det ser utn när vi träffas



kram och godnatt mormor

2009-02-04 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0