Mitt öga luktar Christina Aguilera

Alltså. Jag är inte speciellt skillad. Idag när vi var och handlade på Coop, gick jag in på Sense (smink och sånt där). Och jag hade gått typ 3 meter in i affären när jag skulle lukta på en parfym. Så jag sprayade ut i luften men kände ingen lukt, så då sprayade jag lite närmare, och RAKT IN I ÖGAT!! Aajj!  Så jag ringde mamma och frågade om jag skulle bli blind. Det skulle jag lyckligtvis inte.

Och sen har jag kommit på en sak. Det GÅR inte att tvätta sig i ögonen med vatten! Alltså, man kan ju inte ha ögat öppet samtidigt som man stänker in vatten? Det stänger sig ju just innan vattnet kommer dit.

Jag vet inte om jag vågar gå in på Sense igen. Eller iaf inte prova parfymer...




Hahahha typ likt. Väldigt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0