Girls just want to have fun !

Hejsan ! Tänkte lägga in lite bilder idag från mobilen, men självklart så hittar jag inte sladden. Skit. Jag lägger in bilderna när jag hittat den =)

Var med Stina ( http://stinasl.blogg.se ) idag. Vi cyklade hem till mej och fikade mackor och glass ! Sen såg vi film, fast vi hann bara se halva för jag skulle äta. Naturligtvis så orkade jag nästan inget, jag blev ju mätt på glassen :)
Vi såg Girls just want to have fun. Man vill bara dansa när man ser den =)

Dancedance 

Senare ikväll ska jag nog vara med S, vi ska se Outsiders på femman. Men just nu ska jag försöka mej på att göra en header. Blir svårt att få till en tror jag. Kom åå hjälp... ? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0