Let me entertain you !

Hejsan. Nu ligger jag i sängen med den bärbara datorn. Har just läst Stina-Lees blogg ( http://stinalee.se) i kategorin " Läsvärda inlägg" och dom är vekligen läsvärda tkr jag. Fast det känns konstigt att kommentera, de inläggen är ju nästan ett år gamla... Men hon skriver saker som är värda att tänka på.

De är skitmörkt ute nu, ser nästan inte tangentbordet ( eller  njaa det kan ju bero på att jag inte har någon lampa tänd härinne oxåå. (A)  Får  ont i axlarna av att ligga såhär, men jag får väl tigga till mig lite massage av mamma när jag kommit hem från träningen. Jag far om en halvtimma , om någon är intresserad.. ? ;P

Haha harregod, jag vet inte hur man gör ett inlägg intressant. Ni tkr nog bara att de är tjoller, men jag kan inte komma på någe vettigt som jag kan skriva en massa rader om. Det går inte =)
Haha fast jag kan väl börja me att vi hade origentering ( hur stavas det ? )  på idrotten idag. Jag var me Natalie ( www.lillnattta.blogg.se ). Vi var uppe i sjungandeskogen, åsså skulle vi hitta ETTAN nånstans. Då hade vi sprungit förbi den , den satt på andra sidan trädet , och vi gick några hundra meter för långt innan vi hittade den. Men vi hann ändå med att hitta två stämplar till och dessutom komma i tid ner tbx till skolan, haha :)
Och som vi är var vi ju bara tvungna att leka lite oxå (A)


Jag på väg upp till skogen.


Natalie. Det spårar !

spårar
Jag. Det spårar!

träd

OMG vilken vacker bild!
Fotograf: Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0