Frikväll

Hej på er. Jag är skittrött nu. Jag vaknade halv 9 imorse om det var ungefär 12 timmar sen från nu jag la mej. Trött. Så jag har bara legat och slötittat på tv hela morgonen, orkade inte göra nånting annat.
Jo, jag och Natalie var ju på stan igår. Frikväll. Vi gick först till mammas jobb på Balans och var där ett tag, sen gick vi in på Ck, provade en mysmyskofta på Cubus, gick in på Make Up Store och jag bättrade på sminket litte, för man får ba ta där :P , sen gick vi ut på gågatan, det var några som dansade afrikansk dans, de var rätt bra. Och på samma ställe var de modevisning från Capri. De var några tanter som poserade i underkläder, haha och vi stod alldeles för nära, det var nästan underifrån....
Sen gick vi tbx till mammas jobb, förövrigt fick man gratis fotmassage och vanlig massage :) Och vi åt upp typ alla "salta pinnar" lr vare nu heter.
Just ja, glömde en sak. Vi gick in på Pinax, där målade vi på fönstrena och vart fotograferade av fotograf mariann, och det ska bli en utställning av de korten till veckan, så jag ska dit åå kika =P heheh flumm....

Lite bilder från igår:

jag bloggar

glass

Hej jag älskar glass med kolasås

mums




sunny   fönstret
Konstverk :D


:P


Syns det att jag har tuggummi ?


hihih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0