Att lyckas som bloggare

Hej på er! Idag har vi storstädat hela huset. Tråkigt när man väl gör det, men när det är gjort och man har helt rent är det jätteskönt. Så då slipper jag städa sen oxå =) Åå ikväll ska jag träna T-box. Igår hjälpte jag till med maten , och jag valde mat oxå. Då blev det jag minns som jättegod och som jag inte ätit på länge. Stuvade makaroner och köttbullar. Det blev ganska gott förutom att vi hade bara fullkornsmakaroner, blablabla och då vart makkisarna ganska geggiga och mjuka. Haha , men vem bryr sig om mina makaroner?




Läste på aftonbladet hur man skulle lyckas som bloggare.


•Skriv om det du kan

•Nischa dig

•Var personlig

•Lär av andra bloggare

•Länka mycket

•Lägg ned tid

Okej, vad kan jag? Inte speciellt mkt. Jag kan inte ens skriva en intressant blogg. Jag kan inget man kan skriva om på bloggen iaf, som folk vill läsa. Hmm, teckna kanske jag kan, lite grann iaf. Ta foton är kul, men min mobilkamera har bara 2 mp och våran digitalkamera är så stor och klumpig att den tar man inte med sig nånstans. Jag gillar mode, men tyvärr så kan jag inte så mkt om det =/

Nicha mig. Vadå? Bara skriva om en enda sak, hålla mig till ett ämne... ?

Personlig är jag väl. Jag skriver om det som händer mig, inte nån annan. Jag skriver typ bara om det. Men det händer inte så mycket intressant i mitt liv som andra än jag bryr mig om.

Jo, jag kollar in andras bloggar, stora bloggar. Typ
Elin Klings , Kenzas , Stina - Lees och så. Jag gillar deras bloggar, men de skriver ju samtidigt om deras eget liv. Och jag vil dessutom inte kopa. Menmen, övning ger väl färdighet.

Ja jo, jag försöker länka mkt, men finns det inget bra ställe där alla hittar bloggen? På bloggtoppen är det ju inte så många som hittar min blogg, för den är ju typ på plats 7000 nånting.

Lägg ner tid. Det är det som är problemet. Jag har inte så ofta tid att sitta vid datorn, men när jag väl har tid sitter jag jättelänge. Så därför skriver jag tex idag det som hände igår. Det passar inte så bra. Ska se till att sitta oftare men inte så länge.


Jag skriver ju för att det är kul, men jag vill ju samtidigt nå ut till många och att många ska läsa den. Hmm.. Men jag får se vart de går, hur allt blir. Och lämna gärna en kommentar för jag vil veta vad ni tkr om det jag skriver =)
Jag kanske är lite för ytlig..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0