Fredagen den tjugisjätte

Hej! Jag kom hem från skolan för nåra timmar sen. Vi slutade ju som sagt efter lunch. Känns bra :) Fast vi har hemuppgifter i so. Natta är här nu, vi försökte göra lite läxa, men det gick inte så bra haha.
Ikväll ska vi på Frikväll på stan. Komdit. Ååå ring mej tack =) <3 Nu ska vi typ fika och sen ska jag sminka mej, för jag är helt osminkad idag förutom foundation ! Ovanligt...haha det händer typ inte. Inte på skolan iaf. Men om jag inte kollar mig i spegeln på hela dagen så vet jag inte hur jag ser ut så.. :P Men folk kollade påme (A)
 
Om någon vill veta , Natalie får hicka när hon skrattar ! :D (A)
Okej, lägger in nån bild sen om jag pallar, nu ska jag göra annat.

Och snacka inte skit om mej utan säg det direkt till mej isf och låt mej inte veta det från andra,

Duvet.


Kommentarer
Postat av: pelle

Man ska aldrig skjuta upp pluggandet, hehe.

2008-09-26 @ 16:15:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0