TjugoandraSeptember

Hejsan. Just nu sitter jag i köket och mamma förhör mig på engelskaläxan samtidigt som hon diskar. Jag önskar verkligen att vi hade diskmaskin här, då slipper jag hjälpa till med disken =) Ska även skriva en deckare på svenskan tills på fredag och det tror jag inte jag kommer  hinna så de blir väl åå slava hemma med det oxåå =/
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, typ måla naglarna, be mamma göra ansiktet påme, och se Outsiders. Varför går det inte att he hörlurar till tven så man slipper allt gnäll...? 
Ajjj, jaa har så himla ont i ryggen, får väl ta en alvedon... :/
Vad ska ni göra ikväll ? =)


 
Har någon nått bra tips på en film  ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0