Såhär ser jag ut idag

Tjao. Sitter nu ute på balkongen i solen ( gäller att njuta, och bli brun (A) medans de går ) med den bärbara och försöker skriva samtidigt som jag fixar med bilder och " gör läxan ". Haha, alltså läxan går inte så vidare bra... Lyssnar på lite techno jag hittade på nätet , newgrounds.com. Finns massors me bra låtar där =)



Det här är några veckor sen jag tog , men ajg har i princip samma kläder påmej idag som då. Förutom att jag har sart linne  under ist. Men jag fick ingen bra helkroppsbild på mej idag. Så de här får duga.

Röd kofta - Only
Leggings - Gina Tricot

klack

Hade även dessa skor idag, som förövrigt är snodda från mamma =)


oyeee


moi

jag

Jag idag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0