Paaaaaan

Sitter nu hos farmor och farfar, har ätit både middag och lunch här. Hade tänkt gå på bio med pappa och brorsan idag, men de enda platserna som fanns kvar var längst fram på kanten.....  =/

Var på pandisco igår med N , de var skitkul ! Fanns en massa snyggingar där, haha ;D
Jag kommer nog inte att blogga lika mkt nu eftersom skolan, alla träningar och sånt har dragit igång, och vi har en massa läxor. Men jag ska försöka skriva så ofta så möjligt. Bara jag hittar sladden så ska jag lägga in lite bilder oxå...

Hade bra, och glöm mej inte ;) pussss


Kommentarer
Postat av: Lovisa,=)

heej, fin blogg! :D

2008-09-09 @ 16:41:23
URL: http://sixty8tonesofgrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0