Helgen

Hellooow. Har inte uppdaterat bloggen på ett tag, senast var en vecka sen tror jag.. Så ska göra de nu :)


Torsdag:
 Packade inför körturnén. Sedan körövning kl 18.30. Åå sen hem igen för åå göra läxor och packa de sista.


Fredag:
Skola, sen cyklade jag lååångsamt till stan =)
Vi slutade kl 15.00 och vi skulle samlas utanför EFS 15.45, så jag hade ganska mkt tid påmej. När jag kom till stan gick jag förbi mammas jobb och hämtade alla väskor åå for sen till EFS. Vi skulle ju bara till Ume på fredagen så det gick ganska snabbt.
Men jag var trött.
Och jag satt bredivd Stina.
Trött och Stina går liksom inte ihop ;),

så hon dissade mej ett tag for att hon tyckte jag var osocial :P Men jag halvsov typ en stund me musik i örona, och hipsvips så var vi framme! ;D  =P Sen vare spelning då i Vasakyrkan. Och vi sov där oxå. Sov med ( de där lät inte bra... (A) )  Men jag sov i samma rum som Tove, Elin, Anna och Stinaaaa :D <3
Vi var vakna typ till halv ett eller nått, och vi skulle bli väckta av Gustav (körledarn) kl 8 nästa morron. Men han kom aldrig och väckte oss. Så det var tur att Tove vaknade 10 över 8, och väckte oss andra. Gustav glömde oss =]

Lördag: Somsagt, när vi vaknade gjorde vi oss klara och bussen till Sundsvall gick typ halv 10 eller nå sånt. Det var kuuuul i bussen, satt och lyssande på litte skojjsiga personer. När vi kom fram till Sundiiisvalliii gick vi på stan. Vi skulle gå på stan och äta varförsig, vartmanville. Så jag och Tove, Anna, Elina och Stina gick tsm. Vi gick Subway, jag gick dit motvilligt. Menmen, det var gott iaf =)
Vi hade jättekul på stan, vi skämde ut oss. Vi gick omkring och sjöng(halvskrek), åsså sjöng vi AIK Skellefte AIK blabla osv. Undrar vad Sundsvallningarna tyckte om det ;) Tur att vi inte kände nån där, då vore de ganska pinsamt :]
Den gudtjänsten var magisk på nå sätt. Jag vet inte, det kändes som stort på nå sätt. Och kyrkan var verkligen jättefin.
Gustav berättade att i de kyrkan vi sov i ( samma kyrka som gudstjänsten på söndagen ) fanns det ett orört flickrum uppe på vinden från 50talet tror jag det var. Jag ville gå upp och titta, men det fick jag inte...
Senare på kvällen hade vi kramring, det var myyysigt, you know why.. (A)

Söndag: Hade spelning/gudstjänst kl 11 på morgonen. Det var väl inte sådär jättespeciellt, inte som den på lördagen. Var som en vanlig gudstjänst, skillnaden var väl bara att vi sjöng där, är kanske inte så vanligt med gospel/ r&b på en gudstjänst =)
Prästen predikade jättelänge om "hur man ska be". Vart lite långtråkigt bara, för han upprepade typ samma sak om och om igen ;) Kl. 1 åt vi, och kl 2 gick bussen från Sundsvall rakt till Skell.
Tog väl typ 6 timmar (brukar det inte ta typ 4 timmar? Men iaf, vi åkte kl 2 och kom hem kl 8. + ett 20min stopp i Övik.)

Jag önskade att bussresan aldrig tog slut. Det var jättekul, hela gänget om man säger så. Jag tror vi var ca 49 st personer i kören som var med. Och hela bussresan hem satt jag längst fram och snackade (nja mest lyssnade, men sa faktisk litte grann ändå =) ) med Adam och Nallen. SKiiiiitkul :D<3
Men tyvärr kom vi ju hem tillslut... Sry mamma och pappa :P

Måndag: Duschade länge på morgonen. Mitt hår var jättesmutsigt eftersom vi inte hade haft tillgång till dusch på hela helgen. Ganska äckligt. Ååå sen minns jag inge mera än att jag var me Natta efter skolan, glömde min skåpnyckel där, så det vart litte problems på morgonen dagen efter..  :P

Tisdagen är inte värd fet stil, för då hände det ingenting. Förutom att jag tränade som vanligt, och Lollo G, följde mej.

Och nu efter skolan var jag me Natta. Vi satt vid datorn. Och hade kul :)



Snygga skoooor!


  Elin                                       Tove                     Stina                                 Anna

Så söta! Kan ju säga att man var lite trött på lördagkvällen... =]









En sån där "dop-pool" i kyrkan på lördagen =)


 =D


Åsså litte glass idag me natalie. Observera att båda inte är mina ;) :D


Pusspåer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0