Konfa idag

Har varit på konfasaken nu. Vi fick först se en teater på EFSkyrkan. Den var ganska konstig. Fast ändå bra.
Sen fick vi äta korv me bröö =) ,
åå sen delades vi upp i olika grupper. Våran grupp skulle först vara med på "rättvisemärkt". Vi fick sitta i typ en timma och lyssna på 3 killar som pratade om rättvisemärkt, vfr det är bra och vad det egentligen är och så.

Sen skulle vi dansa salsa :] Jag och Johanna hade ingen aning om när det började så när vi kom dit vi skulle vara så hade de andra redan börjat lite grann. Och då tittade alla på oss, och applåderade för att vi kom. Sen gick vi igenom hur man skulle gå, en gång till. Då tittade ledarn på oss efter och sa : " Kolla vad bra dom var, ge dom en applåd! "
De var pinsamt :] Och sen dansade vi. Först var vi i två grupper och gjorde en massa fjantiga rörelser, det kändes konstigt ;) Efter fick jag först dansa med en tjej som jag inte vet vem de var, och sen fick jag dansa med ledarn. Även fast det kändes konstigt vare ändå kul =)

Efter de vare en gudstjänst. Har varit på 3 av 10 nu. Som jag ska vara på innan sommaren.
Johanna följde mej hem sen, det är skitkallt ute! Känns det som iaf. Fast egentligen äre ba typ -4 grader. Men det kändes jättekallt, mina käkar frös fn fast. Johanna for just, och A kunde inte va memej ikv, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill ju vara med nån. Fast först måste jag äta. Pappa och brorsan är ju på hockey, så jag får fixa mig nånting själv, hur nu de ska gå....





Snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0