Hej jag är flummig?

Halloj =) Är hos Natalie nu, vi gör inte så mkt troroja. Jag har ingenting att skriva. Tralalaalaa.... Dom har cool dator, den har jättestor skärm, det känns som om man far in iii den. Hoho. Var social. Smsa mej. Naee ring mej. Ni som har numret asså. Min hjärna haR överbelastats. Jag kan inte tänka. Nae.. +Den här datorn är dammig. MEJ! Jaag är flumm. Man blir som den man pratar med ;) NATTTTTTALIE! Jag tror jag tänker för mkt. hehe nae... Jag?  Skorna. haah knyt skorna. Natalie hade ett tangentbord låååååångt härifrån, ( 2 dm )  hon gick pil uppåt. Dum. Det är mörkt ute. Jalkgjhb vkcvbhnjmk  (    <Natta skrev de där fula ) Jag kommer ramla ner i vattnet när jag cyklar hem. Vilket vatten ?  A+J. =aj. AJ LAW JO. De dammar everywhere. Lol. Haha " lol", vad fjantigt uttryck. Ska aldrig använda det, jag lovar, hahaha lol.  Dom har en gul tv. Den är liten. Och ful. Hihi. Dom har en stor låda som dom kallar "hårddisk". Den måste dom ha diskat mkt. Haha nej, jag vet faktiskt vad en hårddisk är, dumförklara mig inte.  Ojojoj nu faller det saker. Stackars Natalie som måste städa allt sen. Jag smiter. Snart. AaaaaaHhhhhh, hon kastar plockepinn på meeeeeeeeeej !  Hon döda datorn. Den har hål. Duvet, USB. Dom har en dammRÅTTA på gardinen. Äckligt. Den sitter på en prick. Oj, det var 3 RÅTTOR. Det hänger en bh på sängen. De hänger en galge på en stängd garderob, med 3 stroppar! Fast dom har faktiskt en fin blomma, enligt Natalie. Den var egentligen ful. Hon hittade en penna, och vart överlycklig. Det ligger ett BEEP här. Cencur. Såhär långt inlägg har jag nog aldrig skrivit. Måste vara rekord. Går det inte att få texten större så att det ser ännu mera ut? Och veeem i hela världen orkar läsa det här jobbiga inlägget? Svar: Jag.  Ingen mera. Alla måste tro att jag har nolife. Fast det har jag ju inte heller.
Oj, det här måste jag anteckna: ALLT FALLER NER PÅ MEJ ! Gardinen. 6.00. Måste bara komma ihåg. Tsiiiihihih, Nattaekklig :]
Nu har vi kollat på en massa finfina bilder som ploppa upp. Asså normala bilder, misstolka mig inte.
Föreställ er nu INTE Natalie naken, för så var det inte.
De var jättenormala bilder på hon och hennes family. Najjjs. Plopp. Center. I´m the ploppest person in the world.
Nån som har lexikon och kan översätta de? 
Jag gillar Ansjovis.
Vad är det?
Käytt.
Datorn morrar åt mej ! :O
Anyway, käyttejärjestelmä = operativsystem
It´s isläändisch.

Jag är nog hungrig nu. Borde fara hem. Natalie ska till sin mormor nu och äta godpannkaka.
Jag vet inte vad jag ska äta.
Datorn kurrar åt mej. Som en katt. MUMS. Jag ska äta katt till middag. Neee, jag skojja ba :]
Hejdååååååå.

Älskar dej ! <3



Din mobil laggar.

Kommentarer
Postat av: stina

Hahaha jag läste hela inläggen. Hur orkar jag?

2008-11-08 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0