Tröttis :)

Sitter och tittar på Make me a supermodel och försöker blogga i mörkret. Det är inte så lätt. Menmen. Jag måste verkligen lägga in lite bilder snart, hittar ju nya bortförklaringar hela tiden. Men jag är ju lite lat =P  Bloggen blir ganska tråkig utan bilder. Ska fixa designen också, så fort jag får tid. Imorrn ska jag lägga in lite bilder. Jag ska försöka. Mellan alla varven jag pluggar. Vi harju Soprov på fredag, om politik och sånt. Och jag har skjutit på pluggandet ganska mkt. Måste typ råplugga imorrn då, för jag nöjer mej inte med ett G helst :)
Nu ska jag göra mig klar och gå och lägga mej ( när jag säger att jag ska lägga mig nu, menar jag typ om en timma ) för jag är tröttis ikv (A)
Vad gör ni ikväll? =)   hade bäst, puss.



Sluta dissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0