Musik, onsdag =)

Tjo ! =) Sitter på skolan nu, har musik. Eller jag sitter i biblioteket. Igår jobbade jag ju skitmkt på musikuppsatsen för jag trodde den skulle vara klar idag. Men nej, tydligen inte, den var till nästa gång. Och jag var klar. Så nu gör jag roliga saker på datorn istället =) Och nu slipper jag ju göra det hemma sen oxå :)

Haha jag förstår inte vad  "Johan" menar med sin kommenatar, vadå  " jag trodde inte du var sån ". Trodde du inte att jag oxå kunde ha känslor ? ;) Haha men det är nog bara en som förstår vad jag egentligen menar med det där inlägget....


Kommentarer
Postat av: felle :)

smart människa :]

2008-11-19 @ 10:13:36
Postat av: NATTAAAA

ja fatttaa inte :(:(:( :]

2008-11-19 @ 14:21:41
URL: http://lillnattta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0