...

Jag förstår om det känns jättekonstigt för dej, och att du inte vill träffa mig.
Men snälla, du kan väl ändå försöka.
Du fattar inte vad det skulle betyda för mej.
Jag kan inte vara utan dej, du betyder alldeles för mkt för mej.
Du kan ju försöka vänja den, bara prova.
För skulle du dissa mej helt, ja då vore jag inte så glad kan jag ju säga.
Jag vet att du kanske läser det här, och du vet att det är dej jag menar.
Jag vill inte pressa dej till nånting, tänk igenom först.
Men du vet i alla fall vad jag vill.
Tänk på mej oxå äru snäll :)
Du kan inte veta hur nånting är innan du har provat.
Försök.
Snälla...?

Kommentarer
Postat av: jaha

HAHAHHAHAHAHH OHHHHHHHHHHH................ ;) (busvisling)

2008-11-18 @ 19:48:18
Postat av: johan

jag trodde inte du var sån ;)

2008-11-18 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0